Με δυναμικό ρυθμό ανάπτυξης, της τάξης του 10%, «τρέχει» μέσα στο 2016 η Μασούτης, η οποία στο πρώτο τετράμηνο του τρέχοντος έτους κατάφερε να προσθέσει 23 εκατ. ευρώ στον τζίρο της σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με πληροφορίες της «Ν», ο κύκλος εργασιών της βορειοελλαδικής αλυσίδας σούπερ μάρκετ το διάστημα Ιανουαρίου - Απριλίου 2016 έφθασε τα 258 εκατ. ευρώ, έναντι 235 εκατ. ευρώ το τετράμηνο του 2015. Μάλιστα, ειδικά στον Απρίλιο, που ενσωματώνει και την πασχαλινή εορταστική περίοδο, τα έσοδα της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 13%, ενώ οι προβλέψεις της διοίκησης για το σύνολο του έτους κάνουν λόγο για αύξηση της κερδοφορίας κατά 20%.
40 χρόνια
Η Μασούτης, που συμπληρώνει φέτος 40 χρόνια παρουσίας στο ελληνικό λιανεμπόριο και αποτελεί αδιαμφισβήτητο ηγέτη του κλάδου στη Βόρεια Ελλάδα, σε αυτό το πρώτο τετράμηνο του τρέχοντος έτους κατάφερε να αυξήσει το πανελλαδικό μερίδιό της σε επίπεδα άνω του 12%, από περίπου 9% που ήταν στο τέλος του 2015.
Επενδύσεις
Το επενδυτικό πρόγραμμα του ομίλου για το 2016, συνολικού ύψους 20 εκατ. ευρώ, περιλαμβάνει οκτώ έως δέκα νέα καταστήματα και 16 ανακαινίσεις, μεταξύ των οποίων και στα Grand της Αλεξάνδρειας Ημαθίας και της Καλαμαριάς που θα αναβαθμιστούν στο πρότυπο του επιτυχούς μοντέλου που έχει ακολουθηθεί σε Θέρμη, Ξάνθη και Σταυρούπολη Θεσσαλονίκης.
Με το νέο κατάστημα που εγκαινίασε τον Απρίλιο στη Θάσο, η Μασούτης μετρά 261 σημεία πώλησης (242 λιανικής και 19 χονδρικής), εκ των οποίων τα 80 βρίσκονται σε ιδιόκτητα ακίνητα και πραγματοποιούν περί το 40% του τζίρου της αλυσίδας. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, θα ακολουθήσει ακόμα ένα κατάστημα στη Θάσο και από ένα σε Εύβοια, Αλεξανδρούπολη, Λάρισα και Αγρίνιο όπου αναμένεται να τοποθετηθεί για πρώτη φορά, αλλά και δύο χονδρικής, ένα στον Βόλο και ένα επίσης στο Αγρίνιο.
«Είμαστε αποφασισμένοι να αξιοποιήσουμε τις ευκαιρίες που δημιουργούν οι ανακατατάξεις στο ελληνικό λιανεμπόριο - και τα μέχρι τώρα στοιχεία δείχνουν ότι βαδίζουμε στον σωστό δρόμο. Το επενδυτικό πλάνο μας για το 2016 υπηρετεί ακριβώς τη στρατηγική της περαιτέρω ανάπτυξης του ομίλου και τον στόχο της αύξησης των μεριδίων μας στην αγορά», δήλωσε στη «Ν» ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Γιάννης Μασούτης.
Πηγή: naftemporiki.gr