Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Editors Picks

Δευτέρα 29 Φεβρουαρίου 2016

Νέα παρουσία στο Δήμο Θεσσαλονίκης

Λόγος λοιπόν γίνεται για την γνωστή Βουλευτή Έλενα Ράπτη, η οποία αποτελεί μία από τις πιο ξεχωριστές φιγούρες στο Ελληνικό Κοινοβούλιο. Η Έλενα Ράπτη μίλησε στα «Παραπολιτικά» για πράγματα τόσο σχετικά με την προσωπική της ζωή, όσο και με την πολιτική της καριέρα, τονίζοντας μάλιστα: «Ξέρετε, εγώ είμαι παιδί της Αυτοδιοίκησης.

Στον Δήμο Θεσσαλονίκης έκανα τα πρώτα μου βήματα και έχτισα την πρώτη δυνατή σχέση μου με την κοινωνία – σχέση αμφίδρομης επικοινωνίας. Θεωρώ πως η Αυτοδιοίκηση έχει τον πιο ουσιαστικό ρόλο στη λειτουργία της κοινωνίας. Και με θυμώνει το γεγονός ότι η Πολιτεία, αντί να της δώσει μέσα και ανθρώπους, την απαξιώνει καθημερινά, παίρνοντας πολιτικές αποφάσεις ερήμην της και καθηλώνοντάς τη σε δεύτερο ρόλο. Η προοπτική της δημαρχίας είναι μια πρόκληση για κάθε πολιτικό. Δεν την αποκλείω, αλλά ούτε και τη σκέφτομαι ακόμα». 

Η βουλευτής ακόμη, έδωσε απαντήσεις και για το πώς εισπράττει τα σχόλια για την εμφάνισή της, αφού πολλές φορές αυτή προηγείται της πολιτικής της παρουσίας: 
«Θέλω να σας πω ότι δεν με απασχολεί η εικόνα μου και ότι προτιμώ να είμαι στην επικαιρότητα για την κοινοβουλευτική μου παρουσία, για το κοινωνικό μου έργο και για τους κοινούς αγώνες με τους συμπολίτες μου, παρά για το τι φοράω και πού πήγα. Για μένα είδηση που έχει αξία είναι το πρώτο. Για άλλους είδηση που πουλάει είναι το δεύτερο. Όταν είσαι δημόσιο πρόσωπο, αποφασίζεις να το δεχτείς και συνεχίζεις». 

Πηγή: www.olathessaloniki.com

Οne Salonica

Disqus Shortname

Comments system