Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Editors Picks

Κυριακή 14 Αυγούστου 2016

Νίκος Γιαννιός : "Στο εξωτερικό, η δουλειά του μοντέλου έχει διαφορετική αντιμετώπιση"

Νίκος Γιαννιός : To νεαρό αγόρι από τη Θεσσαλονίκη που έχει κατακτήσει τις πασαρέλες στην Ελλάδα και το εξωτερικό με όνειρο του να ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο και να βελτιώνεται μέρα με την μέρα, έχοντας ως στόχο να περπατήσει για τον οίκο Versace.


-Γεννήθηκες μέσα στη μόδα θα έλεγε κανείς, αφού η οικογένεια σου έχει την επιχείρηση “Studio Uomo”  η οποία απευθύνεται στο αντρικό κοινό. Έπαιξε ρόλο αυτό στο να ακολουθήσεις την πορεία του μοντελινγκ?
Σίγουρα έπαιξε σημαντικό ρόλο το ότι μεγάλωσα μέσα στα ρούχα. Έβλεπα από μικρός τον μπαμπά μου να ασχολείται με την μόδα και τις νέες τάσεις της. Μεγαλώνοντας μέσα σε ένα τέτοιο περιβάλλον, είναι φυσικό επακόλουθο να ασχοληθείς με κάτι σχετικό. Έτσι και εγώ ακολούθησα το μοντελινγκ.

- Πως ήταν για ένα παιδί στην παιδική του ηλικία, να ασχολείται με πατρον, σχέδια και παραγγελίες αντί για τα παιδικά του παιχνίδια, καθώς αυτή ήταν η δική σου καθημερινότητα λόγω του οικογενειακού περιβάλλον?
Σε μικρή ηλικία ακόμα απ’ όσο θυμάμαι, ο πατέρας μου με είχε πάρει μαζί στην Ιταλία για να κάνουμε τις παραγγελίες για το μαγαζί μας το οποίο απευθύνεται στο ανδρικό κοινό. Ο «μικρόκοσμος» της μόδας και των οίκων εκεί μπορώ να πω πως με είχε μαγέψει και είχα ενθουσιαστεί πάρα πολύ.

- Μετά το σχολείο κάνεις κατευθείαν το book σου και ξεκινάς να συνεργάζεσαι για γνωστό πρακτορείο. Έχοντας θα λέγαμε την «τύχη του πρωτάρη» , συνεργάστηκες με τον Aristoteli Βitsiani, με την Tresor Jeans αλλά έκανες και την καμπάνια για την Vodafone. Πόσο δύσκολο ήταν στην αρχή να καταφέρεις να κλείσεις τέτοιες μεγάλες συνεργασίες?
Η πρώτη μου δουλειά ήταν τα Cover Jeans, στη Θεσσαλονίκη. Θυμάμαι στην αρχή ήμουν λίγο σφιγμένος όπως είναι φυσιολογικό. Στη συνέχεια είχα συνηθίσει και ήρθαν και οι υπόλοιπες δουλειές, όπως αυτή με τον Aristoteli Bitsiani, 3GUYS, Compos Fashion, Gabbiano Men, Me & My, Owl Clothes, Vodafone, Makis Tselios, Dimitris Ordoulidis και πολλές ακόμα.


-Σιγά σιγά, μετά τις συνεργασίες σου στην Ελλάδα, σειρά είχε και το εξωτερικό. Αρχικά, συνεργάστηκες με αρκετούς σχεδιαστές στην Κωνσταντινούπολη. Πως ο Νίκος βίωσε μια τόσο μεγάλη εμπειρία? Που συμμετείχες και τι εμπειρίες είχες?
Στην Κωνσταντινούπολη έχω δουλέψει αρκετά μπορώ να πω και μάλιστα με μεγάλες εταιρίες. Έχω κάνει την καμπάνια της Paulin Pierre και της Frank New York καθώς και πολλών άλλων εταιριών. Ήταν μια πολύ καλή και μεγάλη εμπειρία καθώς έζησα κατά διαστήματα στην Κωνσταντινούπολη σε Model House μαζί με άλλα μοντέλα από διάφορες χώρες και όσο να πεις αυτό σε φέρνει πιο κοντά και στο να γνωρίσεις την κουλτούρα και τη μόδα όπως τα μοντέλα από το εξωτερικό την έχουν γνωρίσει.

-Και ερχόμαστε στα λίγο πιο πρόσφατα. Κάνουμε μία στάση στην «μητρόπολη της μόδας», το Μιλάνο. Έγινες το πρόσωπο της Lauma Survilo και δούλεψες στο showroom της Aeronautica Militare. Τι αποκομίζεις από αυτές τις δύο συνεργασίες ?
Στο Μιλάνο έχω ζήσει αρκετό καιρό και αυτές οι συνεργασίες μου έχουν αποφέρει ένα αρκετά καλό υλικό για το book μου, καθώς είναι πολύ σημαντικό για το εκάστοτε μοντέλο, να έχει περάσει από την αγορά και του Μιλάνο.

- Γνωρίζοντας πως η Ιταλία είναι το κέντρο της μόδας, πόσο εύκολη ήταν η επιλογή σου για να δουλέψεις με τόσο μεγάλα ονόματα?
Απαιτήθηκε αρκετός χρόνος και μεγάλη υπομονή ώστε να μπορέσω να δουλέψω με τόσο μεγάλα ονόματα στο Μιλάνο και τελικά τα κατάφερα. Αποκόμισα πολύ μεγάλη χαρά από αυτό και όνειρο μου για την αγορά και τις πασαρέλες της Ιταλίας, είναι κάποια στιγμή να δουλέψω για τον οίκο Versace.


- Και ερχόμαστε στον ανταγωνισμό. Σίγουρα στο μοντελινγκ υπάρχει ένα ευρύ φάσμα σε παγκόσμιο επίπεδο, που θα πρέπει να συναγωνιστείς για να κερδίσεις κάποια δουλεία. Εσύ πως το βιώνεις?
Καλώς ή κακώς έτσι ακριβώς είναι. Το μοντελινγκ είναι ένα επάγγελμα αρκετά ανταγωνιστικό και θα πρέπει συνέχεια να βρίσκεσαι σε μία πολύ καλή ψυχολογική κατάσταση, εννοώντας και με το να τα έχεις «βρει» με τον εαυτό σου αλλά και με το σώμα σου.

-Ο χειμώνας θα σε βρει στο Λονδίνο, έτσι δεν είναι? Πασαρέλες, shows, showrooms, editorial μόδας και πολλά ακόμα είναι έτοιμα να σε υποδεχθούν. Πως νιώθεις για όλα αυτά? Τι έχει να προσφέρει και να παρουσιάσει το Λονδίνο στον χώρο της μόδας?
Βρίσκομαι ήδη στο Λονδίνο από αρχές Ιουλίου. Έχω περπατήσει και έχω συνεργαστεί με είκοσι νέους designers και είμαι πολύ χαρούμενος για αυτό, καθώς μπήκα πολύ δυναμικά στην αγορά του Λονδίνου. Τον χειμώνα μου θα τον περάσω εκεί, πηγαίνοντας σε castings και έχοντας κάποιες πολύ σημαντικές προτάσεις για συνεργασίες. Μου αρέσει πολύ το Λονδίνο γιατί σου δίνεται η δυνατότητα να γνωρίσεις και να ανακαλύψεις όλες τις τάσεις της μόδας και σου προσφέρονται αρκετές ευκαιρίες εκεί σε όλους τους τομείς.

- Ο Νίκος όμως, όταν πέφτει η αυλαία, πως είναι? Ας σε γνωρίσουμε λίγο καλύτερα μέσα από τη δική σου οπτική.
Στην καθημερινότητα μου, μου αρέσει να γυμνάζομαι, να περνάω αρκετές ώρες με τους φίλους μου και την οικογένεια μου, αν και όταν είμαι στο εξωτερικό δεν επικοινωνώ μαζί τους όσο συχνά θα ήθελα καθώς είμαι αρκετά απασχολημένος. Μου αρέσει να πηγαίνω cinema και όσο περίεργο και να σου ακούγεται αγαπώ το φαγητό και μου αρέσει πολύ να δοκιμάζω νέες γεύσεις και να γνωρίζω νέες κουζίνες. Είμαι πολύ ήρεμος σαν άνθρωπος αλλά αρκετά επικοινωνιακός και αυτό μου το λένε συχνά. Πάνω σε αυτό, θεωρώ πως η επικοινωνία είναι κάτι το οποίο βοηθάει σε κάθε είδους σχέση και χαίρομαι πολύ που το πετυχαίνω αυτό. Προσπαθώ πάντα να σκέφτομαι την θετική πλευρά των πραγμάτων και ιδιαίτερα για την δουλειά μου. Φυσικά, δεν θα μπορούσα να μην  σου πω πως έχω μεγάλη αδυναμία στην γιαγιά μου. Αυτός λοιπόν είναι ο Νίκος μέσα από μένα.

- Έχοντας συνεργαστεί με σχεδιαστές σε Ελλάδα και εξωτερικό, πιστεύεις πως η νοοτροπία και η κουλτούρα στη μόδα διαφέρει στην Ελλάδα?
Στο εξωτερικό, η δουλειά του μοντέλου έχει διαφορετική αντιμετώπιση σε σχέση με την Ελλάδα. Αμείβεσαι τελείως διαφορετικά και είναι επαγγελματίες σε όλα τα επίπεδα και τα θέματα πάνω στη δουλεία. Επίσης, στο εξωτερικό, βλέπουν το μοντέλο τελείως διαφορετικά, το σέβονται και το έχουν πιο ψηλά από ότι έχουμε εμείς τα μοντέλα στην Ελλάδα. Αυτός είναι και ο λόγος που τον περισσότερο καιρό επιλέγω να δουλεύω στο εξωτερικό και όχι στην Ελλάδα.


- Θέλοντας και μη, είσαι άνθρωπος που εξαιτίας της δουλειάς σου ακολουθείς πιστά τη μόδα, όσο εκκεντρική και αν γίνεται καμιά φορά. Πιστεύεις πως πρέπει να τολμάμε το κάτι διαφορετικό?
Θα έλεγα πως ναι. Ο καθένας μας μπορεί να τολμήσει κάτι διαφορετικό αρκεί όμως να μπορεί να το υποστηρίξει και να νιώθει άνετα ακόμη και ο ίδιος του με αυτό που φοράει.

- Ο Yves Saint-Laurent έχει αναφέρει πως «όλα αυτά τα χρόνια έχω μάθει ότι το πιο σημαντικό σε ένα ρούχο είναι ο άνθρωπος που το φοράει». Η δική σου άποψη?
Η άποψη του με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο καθώς για μένα δεν παίζει ρόλο τόσο η εξωτερική εμφάνιση σε έναν άνθρωπο και το τι ρούχα φοράει όσο ο εσωτερικός του κόσμος και η ψυχή του.

- Το μοντελινγκ σίγουρα απαιτεί συγκεκριμένες προδιαγραφές. Ένιωσες ποτέ  πως πρέπει να πιέσεις τον εαυτό σου για κάτι ώστε να παραμείνεις στο επιθυμητό αποτέλεσμα?
Πλέον έχω μάθει να ελέγχω το βάρος μου ώστε να μην ξεφεύγω. Μπορώ να σου πω πως μέχρι στιγμής τα καταφέρνω να βρίσκομαι στα σωστά κιλά όσο και να μου αρέσει το φαγητό. Τώρα, στο μέλλον, τι να πω… θα δείξει. Όλοι ξέρουμε πως όσο μεγαλώνουμε, τα κιλά μπαίνουν πολύ πιο εύκολα.


-Λόγω των προτύπων στη σημερινή εποχή έχει κάνει την εμφάνιση της η νευρική ανορεξία. Σίγουρα στις πασαρέλες αυτό είναι κατά κάποιο τρόπο επιθυμητό αλλά πόσο «υγιείς» είναι αυτή η σκέψη στο μυαλό κάποιου σχεδιαστή?
Δυστυχώς στην Ευρώπη επικρατεί το  πρότυπο του  skinny model και ειδικότερα στις γυναίκες. Παρ’ όλο που είχαν πει στο παρελθόν πως πρέπει να δημιουργηθεί ένα υγιές πρότυπο με μοντέλα που θα φορούν ρούχα σε κανονικά μεγέθη παραμένει το skinny πρότυπο.

- Βλέπουμε πως το μοντελινγκ έχει αρχίσει να γίνεται «μόδα» στις μέρες μας και αρκετά παιδιά σε νεαρή ηλικία θεωρούν πως είναι ένας εύκολος χώρος για να τον ακολουθήσουν. Ποια η γνώμη σου και η συμβουλή σου πάνω στην τάση αυτή?
Σε καμία περίπτωση το μοντελινγκ δεν είναι καθόλου εύκολο. Είναι ένα αρκετά απαιτητικό επάγγελμα που απαιτεί ιδιαίτερες θυσίες και αυτοθυσίες ώστε να βρίσκεσαι πάντα στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Είναι ένα επάγγελμα που είναι απαιτητικό και ανταγωνιστικό και απαιτεί να έχεις αντοχές και «γερό στομάχι».

- Ποια τα όνειρα σου και οι προσδοκίες σου για το μέλλον?
Πριν ξεκινήσω να ασχολούμαι με το μοντελινγκ, το όνειρο μου ήταν να δουλέψω στο Λονδίνο. Τώρα, από τη στιγμή που πραγματοποιήθηκε, το όνειρο μου και μόνος στόχος είναι το να βελτιώνομαι συνεχώς και να μπορέσω να ταξιδέψω σε όλο τον κόσμο για να περπατήσω για τους κορυφαίους οίκους της μόδας.

Οne Salonica

Disqus Shortname

Comments system