Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Editors Picks

Κυριακή 17 Ιουλίου 2016

Στέφανος Γρηγοριάδης: «...δεν υφίσταται η φράση "αυτό δε μου ταιριάζει", γιατί αν σου αρέσει, θα μπορείς και να το υποστηρίξεις.»

Ο Στέφανος Γρηγοριάδης, συνιδιοκτήτης της οικογενειακής επιχείρησης «Stefano Mario atelier», μίλησε στο allinSKG για την απόφασή του να ασχοληθεί με την οικογενειακή επιχείρηση, το πάθος του με τη μόδα, καθώς και για τις εμπειρίες που έχει αποκομίσει από τη μέχρι τώρα επαγγελματική του πορεία.

Αρχικά, θα ήθελα να μου πεις λίγα λόγια για εσένα...
Ονομάζομαι Στέφανος, γεννήθηκα στη Θεσσαλονίκη, αποφοίτησα από το  Αμερικάνικο Κολλέγιο Ανατόλια, έχω ολοκληρώσει τη στρατιωτική μου θητεία και έχω κάνει κάποιες σπουδές πάνω στο κομμάτι του marketing και των οικονομικών. Όσον αφορά τον χαρακτήρα μου, λειτουργώ πάρα πολύ με το συναίσθημα και δίνω όλη μου την ψυχή και την καρδιά σε πράγματα που θέλω να υλοποιήσω και να πετύχω.

Στη συνέχεια, έρχεται το «Stefano Mario atelier»... Πώς το βλέπεις μέσα από τα μάτια του ίδιου του Στέφανου;
Η επιχείρηση ξεκίνησε, αρχικά, από τον πατέρα μου και, μεταγενέστερα, τη μητέρα μου πριν από 35 χρόνια. Εγώ, προσωπικά, ασχολούμαι, εδώ και λίγα χρόνια, ενεργά με το κομμάτι των social media, τη διαμόρφωση φωτογραφιών, την εξυπηρέτηση πελατών και γενικότερα με το sales management.

Τι ήταν αυτό που σε ώθησε να ασχοληθείς με την οικογενειακή επιχείρηση;
Με ώθησε, αρχικά, η αγάπη μου για την οικογένεια και γιατί μου αρέσει να δουλεύω με τους γονείς μου, παρά τις όποιες εντάσεις και δύσκολες στιγμές της καθημερινότητας. Ακόμη, όπως όλοι γνωρίζουμε, η κατάσταση στην Ελλάδα είναι αρκετά δύσκολη και, παράλληλα, δεν υπάρχει και κίνητρο από το ελληνικό κράτος, που να σε βοηθάει να κάνεις κάτι καινούριο. Επιπλέον, με ώθησε η αγάπη μου για την ανδρική μόδα και το ανδρικό στυλ. Γενικά, από μικρός βρισκόμουν μέσα στην οικογενειακή επιχείρηση και θεωρώ ότι είναι ένα αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μου, δεν μπορώ να σκεφτώ τον εαυτό μου χωρίς αυτό...

Όταν αποφάσισες να μπεις στο χώρο, τι ήταν αυτό που σε φόβισε ή αποτέλεσε ακόμα και πρόκληση για σένα;
Η καθημερινότητα θεωρώ ότι είναι πρόκληση, όχι μόνο για εμένα, αλλά για τον οποιοδήποτε. Το μόνο που με τρόμαξε, αν και πλέον το χαρακτηρίζω ως πρόκληση, ήταν το γεγονός ότι τόσο η Θεσσαλονίκη, όσο και η Ελλάδα γενικά, είναι μία κλειστή κοινωνία, όσον αφορά το χώρο της ένδυσης. Ο Έλληνας, δηλαδή, αφοσιώνεται στις γενικότερες τάσεις της μόδας και φοβάται το κάτι νέο και διαφορετικό, φοβάται να ξεφύγει από το casual. Η αλήθεια είναι, όμως, ότι δε σταμάτησα, γιατί το αγαπάω και θα το κυνηγήσω.


Ποιο είναι το χαρακτηριστικό που πιστεύεις ότι πρέπει να έχει ένας επιχειρηματίας, ώστε να επιτύχει ακόμα και κατά την περίοδο της κρίσης;
Το βασικό που, πιστεύω, ότι πρέπει να έχει κάποιος για να ξεκινήσει κάτι καινούριο και να αφοσιωθεί σε αυτό, είναι η αγάπη για το συγκεκριμένο αντικείμενο. Σίγουρα, για να επιτύχεις πρέπει να είσαι καινοτόμος και να έχεις όρεξη, ιδέες, δημιουργικότητα, μεράκι και αφοσίωση. Χρειάζεται να αφιερώσεις χρόνο πάνω σε αυτό που ασχολείσαι και να θυσιάσεις, ακόμη, και προσωπικό χρόνο για να επιτύχεις στο κομμάτι το επαγγελματικό, τουλάχιστον.

Ποια είναι η καλύτερη και η χειρότερη στιγμή της μέχρι τώρα επαγγελματικής σου καριέρας;
Δε θεωρώ ότι υπάρχουν συγκεκριμένες καλές και κακές στιγμές. Κάθε μέρα βιώνεις καινούρια πράγματα και κάθε μέρα είναι μια καινούρια πρόκληση. Επομένως, ο κάθε επαγγελματίας στην κάθε του μέρα θα ζήσει και όμορφες στιγμές, στιγμές που θα νιώσει πετυχημένος και στιγμές «κακές», που θα τον κάνουν πιο ώριμο για όσα θα ακολουθήσουν μετά. Μέσα στο 2016 συνέβησαν κάποια γεγονότα, που με έκαναν να χαρώ για τη δουλειά μου: με κάλεσαν από την εφημερίδα «Καθημερινή» για το ένθετο «30 κάτω των 30», καθώς και από ένα Club του Κολλεγίου Ανατόλια, στο οποίο κλήθηκα να μιλήσω ως νέος επιχειρηματίας.

Όπως προανέφερες, βρέθηκες στη λίστα «30 κάτω των 30» του ενθέτου της Καθημερινής... Τι σημαίνει για σένα να είσαι ένας από τους 30 πιο επιτυχημένους νέους 'Ελληνες;
Ήταν κάτι, το οποίο με ενθάρρυνε, αποτελώντας ταυτόχρονα επιβεβαίωση ότι οι κόποι μου τελικά έχουν αποτέλεσμα. Ένιωσα ιδιαίτερη συγκίνηση και χαρά, γιατί είχα την ευκαιρία να με καλέσει ο ίδιος ο Κ. Μητσοτάκης, σε μία συνάντηση, στην οποία βρεθήκαμε όλοι οι «30 κάτω των 30» και μιλήσαμε προσωπικά μαζί του. Θεωρώ ότι ήταν μία πολύ όμορφη εμπειρία για μένα.

Πολλοί κάνουν λόγο ότι δημιουργείς τις τάσεις της δικής σου μόδας. Πιστεύεις στη μόδα ή στο προσωπικό στυλ;
Όπως έχω πει και στο παρελθόν, η μόδα είναι ανακυκλώσιμη. Δεν υπάρχουν συγκεκριμένες τάσεις, κάθε άνθρωπος έχει το δικό του στυλ και μπορεί να φορέσει εκείνα τα ρούχα, που τον εκφράζουν. Οπότε, πιστεύω ότι η μόδα είναι κάτι καινοτόμο. Όσον αφορά την ίδια τη μόδα, θα τη δούμε στις πασαρέλες, σε περιοδικά, σε φωτογραφήσεις και όχι στην καθημερινότητα. Όσον αφορά την καθημερινότητα, επομένως, ο κάθε άνθρωπος έχει το προσωπικό του στυλ και δε χρειάζεται να υιοθετήσει κάποια συγκεκριμένη τάση, που ίσως και να μην τον εκφράζει.

Τι σημαίνει η μόδα για σένα;
Η μόδα για μένα είναι κάτι που μου αρέσει να το βλέπω, να το αφουγκράζομαι και να το έχω στην καθημερινότητά μου. Από κει και πέρα, θεωρώ, ότι δε βρίσκομαι στην κατάλληλη χώρα για να ασχοληθώ στο 100% με το κομμάτι «μόδα». Γι' αυτό, θα μείνω στο κομμάτι ότι μου αρέσει να βλέπω νέες ιδέες και τις τάσεις της μόδας.



Υπάρχει η πεποίθηση ότι η ανδρική μόδα είναι πιο περιορισμένη από τη γυναικεία. Ισχύει αυτό για εσένα;
Όπως προανέφερα, δεν είναι αποκλειστικά θέμα μόδας, αλλά προσωπικού στυλ. Περιορισμούς δε βρίσκω, γιατί ένας άντρας μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε μια μεγάλη ποικιλία: πουκάμισο, αξεσουάρ, ζώνη, γραβάτα. Οπότε δε θεωρώ ότι υπάρχουν περιορισμοί. Εμπόδια βρίσκω στο ότι οι περισσότεροι στην Ελλάδα λειτουργούν με παρωπίδες και δε δέχονται το διαφορετικό. Ευτυχώς, με την εξάπλωση των social media και, κυρίως της εικόνας, ερχόμαστε σε επαφή και εξοικειωνόμαστε με το διαφορετικό και ίσως εξεζητημένο.

Πώς μπορείς να χαρακτηρίσεις την ανδρική μόδα;
Πολύπλευρη θα τη χαρακτήριζα, από την άποψη ότι υπάρχουν εκατοντάδες στυλ, τα οποία μπορείς να προσαρμόσεις στο σώμα σου και στον εαυτό σου. Δηλαδή, η μόδα δεν επικεντρώνεται καθαρά στο αυστηρό στυλ, αλλά μπορεί να πάρει μεγαλύτερο εύρος, όπως το street style ή το πιο καθημερινό, Ειδικά, αν κάποιος δεν είναι του χώρου, είτε λόγω επαγγέλματος, είτε λόγω διάθεσης, δεν πρόκειται να ασχοληθεί με τη μόδα.

Τα αξεσουάρ και κοσμήματα του «Stefano Mario atelier» βλέπουμε να δίνουν έναν άλλο χαρακτήρα στο ντύσιμο των νέων της Θεσσαλονίκης... Πώς νιώθεις όταν βλέπεις ότι έχουν τόση μεγάλη απήχηση οι δικές σου επιλογές;
Κάποια από τα αξεσουάρ είναι δικές μου καθαρά δημιουργίες, όπως κοσμήματα, βραχιόλια για το χέρι, αλυσίδες για το παντελόνι. Προσπαθώ, όσο μπορώ, να πρωτοπορήσω στο κομμάτι των χειροποίητων αξεσουάρ. Παρατηρώ, επίσης, ότι έρχονται και μας συμβουλεύονται για τους συνδυασμούς που θα επιλέξουν. Θα δώσω, ωστόσο, βάση στο συνδυασμό πουκάμισο-γραβάτα-αξεσουάρ, που υπάρχει σε αποκλειστικότητα στο κατάστημα και το οποίο θεωρώ ανερχόμενο, γιατί ο κόσμος μας εμπιστεύεται.

Τι συμβουλή θα έδινες στους νέους άνδρες που προσπαθούν να διαμορφώσουν το προσωπικό τους στυλ;
Να φοράνε οτιδήποτε τους κάνει να νιώθουν όμορφα με τον εαυτό τους, είτε είναι κάτι πιο casual, είτε κάτι πιο επίσημο. Ακόμη, κατά τη γνώμη μου, δεν υφίσταται η φράση «αυτό δε μου ταιριάζει», γιατί αν σου αρέσει, θα μπορείς και να το υποστηρίξεις.


Ποια είναι τα μελλοντικά σου σχέδια;
Ένα από τα σχέδιά μου είναι να δημιουργήσω ένα όμορφο και εύηχο brand και να μπορέσω να πλαισιώνω το ανδρικό ντύσιμο σε πανελλήνιο επίπεδο. Έχω μεγάλα όνειρα και σκέψεις, αλλά η βασική δομή στις σκέψεις μου είναι «βήμα-βήμα» και το αποτέλεσμα δε θα αργήσει να έρθει.

Κλείνοντας, θα ήθελα να δώσεις μία συμβουλή σε όλους τους νέους επιχειρηματίες, που προσπαθούν να κυνηγήσουν το όνειρό τους και να το κάνουν πραγματικότητα.

Η μόνη μου συμβουλή είναι να βρούνε κάτι που τους εκφράζει και το αγαπούν. Αν η δουλειά δε γίνει χόμπι και κομμάτι της ζωής κάποιου, δε θα το κάνει και με όρεξη. Πιστεύω ότι η αγάπη προς τη δουλειά σου είναι το βασικό κομμάτι της επιτυχίας. Επίσης, τίποτα δεν είναι αδύνατον, όλα είναι εφικτά, αρκεί να το αγαπήσεις αυτό που κάνεις.

Οne Salonica

Disqus Shortname

Comments system