Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Editors Picks

Κυριακή 8 Μαΐου 2016

Γέννημα-θρέμμα Θεσσαλονικείς: Δημήτρης Καλαμπάκας

Στην Α1 κατηγορία του μπάσκετ, αλλά και την Α2, αγωνίζονται πολλοί παίκτες, οι οποίοι ξεκίνησαν την καριέρα τους στη Θεσσαλονίκη, έπαιξαν σε μεγάλες ομάδες της πόλης, τους είδαμε στα γήπεδα και, τώρα, πολλοί από αυτοί βρίσκονται σε άλλες ομάδες της Ελλάδας.

Ένας από αυτούς, είναι ο Δημήτρης Καλαμπάκας, ο οποίος ξεκίνησε από μικρή ομάδα της Θεσσαλονίκης, συνέχισε φορώντας το Δικέφαλο Αετό του ΠΑΟΚ για πέντε χρόνια και εν συνεχεία αγωνίστηκε σε ομάδες τόσο της Α1, όσο και της Α2. 

Εμείς, λοιπόν, τον βρήκαμε, μάθαμε γι' αυτόν, για το πώς ασχολήθηκε με το μπάσκετ, και άλλα πολλά που θα διαβάσετε παρακάτω: 

Πόσα χρόνια μετράς μέσα στα γήπεδα;
Ξεκίνησα να παίζω μπάσκετ στα 13 μου. Επομένως ασχολούμαι 13 χρόνια με αυτό εκ των οποίων τα 8 είναι επαγγελματικά.

Σε ποια ομάδα ξεκίνησες να παίζεις;
Ξεκίνησα από μια μικρή ομάδα, για τα δεδομένα της Θεσσαλονίκης, τους Μαχητές Πεύκων. Ουσιαστικά ήταν η ομάδα της γειτονιάς μου όπου αγωνίζονταν όλοι οι φίλοι μου. Εγώ ξεκίνησα να παίζω στο παιδικό τμήμα της ομάδας, αλλά πολύ σύντομα μου δόθηκαν ευκαιρίες και στην ανδρική ομάδα που αγωνιζόταν τότε στ Β' Τοπικό Πρωτάθλημα. Πλεον αξίζει να σημειωθεί πως αυτή η "μικρή" τότε ομάδα φέτος αγωνίζεται στην Α2 εθνική Κατηγορία.

Τι ήταν αυτό που σε ώθησε να ασχοληθείς με το μπάσκετ;
Όπως είπα και πριν, η βασική αιτία να ασχοληθώ με το μπάσκετ ήταν οι παρέες μου. Οι περισσότεροι φίλοι μου αγωνίζονταν εκεί, οπότε ήταν λογικό να κολλήσω κι εγώ αυτό το "μικρόβιο". Ένας ακόμα όμως παράγοντας που έπαιξε σημαντικό ρόλο στο να κοιτάξω να βρίσκομαι στον αθλητισμό είτε επαγγελματικά είτε απλά σαν χόμπι ήταν ένα περιστατικό που άλλαξε τη ζωή μου από τότε. Μου παρουσιάστηκε νεανικός διαβήτης και όπως οι περισσότεροι ξέρουμε, ο καλύτερος τρόπος να αντιμετωπίσει κάποιος αυτή την ιδιαιτερότητα είναι ο αθλητισμός. Και αυτό έκανα τόσο για ιατρικούς όσο και για ψυχολογικούς λόγους. Επομένως για μένα ήταν πολύ βασικός παράγοντας κι αυτός.

Όλα αυτά τα χρόνια σε ποιες ομάδες έχεις παίξει;
Αγωνίστηκα 6 χρόνια στους Μαχητές,  στα 18 πήρα μεταγραφή στον ΠΑΟΚ, στα 23 "μετακόμισα" στην Καβάλα και φέτος τρία χρόνια μετά, συνεχίζω να αγωνίζομαι με την Λειβαδιά στην Α2. 

Πόσα χρόνια αγωνίστηκες στον ΠΑΟΚ; 
Στον ΠΑΟΚ υπέγραψα 4ετές επαγγελματικό συμβόλαιο στα 19 μου, όπου αγωνίστηκα και την τελευταία χρόνια του εφηβικού τμήματος.

Νιώθεις περήφανος για τις εμπειρίες που αποκόμισες φορώντας τη φανέλα του Δικεφάλου;
Σίγουρα... Ο ΠΑΟΚ για μένα ήταν ένα μεγάλο σχολείο. Ήμουν πολύ τυχερός που μου δόθηκε η ευκαιρία στα 19 μου να συνεργαστώ με καταξιωμένους αθλητές, αλλά και προπονητές. Επίσης αγωνίστηκα και σε ευρωπαϊκές διοργανώσεις, όπως το Εurocup και τα προκριματικά της Εuroleague.

Στη συνέχεια, πήρες μεταγραφή στην Καβάλα. Πόσα χρόνια έμεινες εκεί και σε τι επίπεδα αγωνίστηκες;
Στα 23 αποφάσισα πως θα ηταν καλύτερο για την καριέρα μου να "μετακομίσω" στην πόλη της Καβάλας. Εκεί αγωνίστηκα για 3 χρόνια, ένα χρόνο στην Α1 και δύο στην Α2 όπου την δεύτερη χρονιά κατακτήσαμε το πρωτάθλημα και ανεβήκαμε και πάλι στα σαλόνια της Α1.

Τι σκοπεύεις να κάνεις στο μέλλον; 
Η επόμενη μερα... Ποτέ δεν ξέρεις τι σε περιμένει. Το μόνο που ευχόμαστε σαν αθλητές ειναι να είμαστε υγιείς και να έχουμε και την επόμενη χρονιά μια ομάδα που να μας επιτρέπει να κάνουμε το χόμπι μας επάγγελμα με τις καλύτερες αγωνιστικές και οικονομικές συνθηκες.

Όταν σταματήσεις το μπάσκετ, σκέφτεσαι να παραμείνεις στο χώρο;
Τελειώνοντας σίγουρα θα επιχείρησω να παραμείνω στο χώρο με κάποιο τρόπο. Δεν είναι απλά ενας διακόπτης το μπάσκετ, δεν το βγάζεις εύκολα από τη ζωή σου. Ελπίζω και με την βοήθεια του θεού να μου δοθεί η ευκαιρία.

Τι μήνυμα έχεις να περάσεις σε όλα αυτά τα παιδιά που έχουν την "τύχη" να αντιμετωπίζουν την ίδια ιδιαιτερότητα με εσένα;
Όσον αφορά το θέμα του διαβήτη, έχω να πω πως σε τέτοιες περιπτώσεις πρέπει να το αντιμετωπίσει κανείς με σοβαρότητα και επιμέλεια. Είναι μια περίπτωση που εάν δεν είσαι επιμελής και προσεκτικός μπορεί να έχεις πολλά μακροχρόνια προβλήματα υγείας. Κατά τα άλλα, είναι τρόπος ζωης, μαθαίνεις να ζεις με αυτό γνωρίζοντας πως δεν θα σε επηρεάσει στη ζωη σου.

Οne Salonica

Disqus Shortname

Comments system