Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Editors Picks

Κυριακή 24 Απριλίου 2016

Νάνσυ Μαρκοπούλου: «Με φώναζαν Brigitte»

Η Brigitte Boutique, αποτελεί ένα κόσμημα της οδού Μητροπόλεως στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, αφού η ιδιαίτερη βιτρίνα της τραβάει τα μάτια των περαστικών! Η διακόσμηση στο εσωτερικό της, επιβεβαιώνει την πρώτη εικόνα που σχηματίζει κανείς, αλλά αυτό για το οποίο συζητάνε όσες γυναίκες την επισκέπτονται είναι η ιδιοκτήτρια του μαγαζιού, Νάνσυ Μαρκοπούλου, η οποία δίνει το στίγμα της τόσο στα ρούχα, όσο και στο ίδιο το μαγαζί.

Η Νάνσυ Μαρκοπούλου, κόρη του Σούλη Μαρκόπουλου, τελείωσε το Πολυτεχνείο, πήρε μεταπτυχιακό τίτλο στην Κοσμητολογία στο πανεπιστήμιο της Σιέννα, αλλά την κέρδισε η μόδα! Περπάτησε σε μεγάλες πασαρέλες της Ελλάδος και του εξωτερικού, αλλά στο τέλος αποφάσισε να δώσει τη δικιά της πινελιά στην αγορά της Θεσσαλονίκης και της ελληνικής μόδας. Παρά το νεαρό της ηλικίας της, έφτιαξε την Brigitte Boutique και με σκληρή προσπάθεια κατάφερε να τη φτάσει αρκετά ψηλά. Σκοπός της είναι να κάνει τις γυναίκες που αγοράζουν τα κομμάτια της να νιώθουν όμορφα τόσο κατά τη διάρκεια του shopping, όσο και μετά που φοράν τα ιδιαίτερα αυτά σχέδια. 

Έχουν λεχθεί και γραφτεί πολλά γι' αυτήν, για την επιτυχία της, καθώς και για τα σχέδιά της, αλλά εμείς την επισκεφθήκαμε και συζητήσαμε για όλα αυτά μαζί της:

"Brigitte Boutique, Μητροπόλεως 79". Από πού εμπνεύστηκες το όνομα και γιατί επέλεξες την Μητροπόλεως;
To όνομα το εμπνεύστηκα από την ξαδέρφη μου, με την οποία δουλεύαμε μαζί για πολλά χρόνια και συνήθιζε να με φωνάζει έτσι από τον τρόπο που ντυνόμουν και συμπεριφερόμουν στη δουλειά. Όσο για τη διεύθυνση, όταν αποφασίσαμε να χωρίσουν οι δρόμοι μας, εγώ ήξερα ότι ήθελα να κάνω κάτι σε στυλ Boutique, αλλά επέλεξα κατά τύχη το συγκεκριμένο δρόμο.

Για κάποιους είσαι η Νάνσυ, ιδιοκτήτρια της "Brigitte Boutique", αλλά για τους περισσότερους είσαι η Νάνσυ κόρη του Σούλη Μαρκόπουλου. Πώς το αντιμετωπίζεις αυτό; Είναι δύο κομμάτια που συνδέονται μεταξύ τους;
Ναι, είμαι η κόρη του Σούλη Μαρκόπουλου, αυτό όμως είναι τυχαίο, δεν έχει σχέση με τη δουλειά μου. Παρ' όλα αυτά, είναι ο μπαμπάς μου, τον αγαπάω πάρα πολύ, νιώθω περήφανη γι' αυτόν και θέλω να αισθάνεται και εκείνος το ίδιο περήφανος για μένα.

Από το πολυτεχνείο στη μόδα.. Πώς προέκυψε η ευκαιρία και από που ξεκίνησες;
Η αλήθεια είναι πως έχω τελειώσει το Πολυτεχνείο, αλλά η κλίση μου στη μόδα φαινόταν από τότε που ήμουν πολύ μικρή. Ασχολήθηκα χρόνια με το μόντελινγκ, δούλευα με τη θεία μου και την ξαδέρφη μου και στη συνέχεια αποφάσισα να ανοίξω το δικό μου μαγαζί. 

Παρατηρώντας τον λογαριασμό του "Brigitte Boutique", βλέπουμε σχέδια ιδιαίτερα προσεγμένα και πολλά με το δικό σου "Brand Name". Είναι σχέδια που έχεις δημιουργήσει εσύ η ίδια; 
Στο μαγαζί, σχεδόν το 80% είναι δικά μας ρούχα. Η Brigitte Boutique πλέον αποτελεί μία ελληνική εταιρεία ρούχων, δεν είναι απλώς μια μπουτίκ και φιλοξενεί ρούχα που φτιάχνω εγώ με την ομάδα μου. Προσπαθούμε να απευθυνθούμε σε μία μεγάλη μερίδα του κόσμου, σε όλες τις γυναίκες.

Θα ήθελες να ασχοληθείς κάποια στιγμή αποκλειστικά με το σχέδιο μόδας;
Αποκλειστικά δε θα ήθελα να ασχοληθώ με το σχέδιο μόδας, γι' αυτό και δεν το έκανα. Μου αρέσει γενικά η μόδα και θα ήθελα να κάνω πολλά πράγματα ακόμα είναι η αλήθεια.

Όπως αναφέρουμε, είσαι Χημικός Μηχανικός με μεταπτυχιακό στην Κοσμητολογία, ενώ παράλληλα ακούμε και σενάρια για δική σου σειρά καλλυντικών. Τι σκέφτεσαι πάνω σ' αυτό το κομμάτι;
Είμαι Χημικός Μηχανικός με μεταπτυχιακό στην Κοσμητολογία στο Πανεπιστήμιο της Σιέννα, ναι. Τώρα όσον αφορά τη δικιά μου σειρά καλλυντικών, φυσικά και το σκέφτομαι. Το σκεφτόμουν πριν δημιουργηθεί η "Brigitte Boutique", αλλά θέλει πολλά πράγματα για να γίνει κάτι τέτοιο. Ωστόσο, δεν το αποκλείω να το κάνω στο άμεσο μέλλον.

Από πού παίρνεις έμπνευση και όρεξη για τη δουλειά σου;
Γεννήθηκα με έμπνευση και όρεξη, νομίζω. Δεν την αντλώ από κάπου. Είμαι άνθρωπος πάρα πολύ θετικός, δε μου αρέσει η μιζέρια και μου αρέσει να έχω ανθρώπους δίπλα μου, που επίσης δεν τους αρέσει η μιζέρια. Και πιστεύω γι' αυτό τον λόγο, όλο αυτό που κάνω πάει τόσο καλά.

Μέσα από τον προσωπικό λογαριασμό σου είδαμε την Brigitte να πηγαίνει στο Λονδίνο. Τι νέο ετοιμάζεις;
Η Brigitte πάει στο Λονδίνο, γιατί η κολλητή της μένει στο Λονδίνο, να πω την αλήθεια. Παρ' όλα αυτά, σκεφτόμαστε να κάνουμε κάποιο άνοιγμα προς τα εκεί, αλλά είναι κάτι που θα γίνει στα επόμενα δύο με τρία χρόνια. Επίσης, αγαπώ το Λονδίνο και αγαπώ την κολλητή μου που μένει εκεί, να σημειωθεί αυτό.

Το καλοκαίρι πού θα σε βρούμε;
Θα με βρείτε εδώ, όπου με βρίσκετε και σήμερα, δεν έχω κανονίσει κάτι συγκεκριμένο. Θα ήθελα πάρα πολύ να πάω στη Σιγκαπούρη, γιατί νομίζω θα κάνει πάρα πολύ καλό και στη δουλειά μου. Μακάρι να βρεθεί ο χρόνος, να το υλοποιήσω.

Ποια είναι τα αγαπημένα σου κομμάτια της κολεξιόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2016;
Τα αγαπημένα μου κομμάτια της καλοκαιρινής κολεξιόν είναι πάντα τα μαγιώ, γι' αυτό και νομίζω φέτος κάναμε καλή δουλειά κι ελπίζω να ανταμειφθεί.

Τι λάθος πιστεύεις ότι κάνουν οι Θεσσαλονικιές στο ντύσιμό τους;
Οι Θεσσαλονικιές δεν πιστεύω ότι κάνουν κάποιο τεράστιο λάθος. Νομίζω ότι έχουμε βελτιωθεί πάρα πολύ. Υπάρχει τώρα μία φήμη ότι ντυνόμαστε λίγο υπερβολικά, αλλά νομίζω ότι πλέον δεν ξεπερνάμε τα όρια και αντιθέτως είμαστε πολύ καλοντυμένες κι αποτελούμε παράδειγμα προς μίμηση.

Ποιο είναι το είδωλό σου; 
Το είδωλό μου είναι εδώ και πολλά χρόνια η Kate Moss, η οποία κατά τη γνώμη μου είναι fashion icon και δύσκολα θα βρεθεί γυναίκα που θα την αντικαταστήσει.

Ποιο είναι το μότο σου, όσον αφορά τη δουλειά σου; 
Τα μότο μου είναι πολλά, θεωρώ ότι όλα για κάποιο λόγο γίνονται και γι' αυτό κάθε φορά που πάει κάτι ανάποδα στη δουλειά μου, το ξανασκέφτομαι και νιώθω καλύτερα.

Τι θα ήθελες να πεις στα νέα κορίτσια που σίγουρα θα ήθελαν να σου μοιάσουν; 
Η αλήθεια είναι πως κι εγώ είχα είδωλα, όταν ήμουν μικρή. Γενικά είναι ωραίο να έχει η καθεμία τη δική της προσωπικότητα και να επενδύει στο δικό της εσωτερικό κόσμο και όλα τα υπόλοιπα φτιάχνονται.




Οne Salonica

Disqus Shortname

Comments system