Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Editors Picks

Σάββατο 11 Ιουνίου 2016

Λιακόπουλος: «Μας θέλει σκυλάκια με φίμωτρο ο Μπουτάρης»

Την έντονη αντίδραση του δημοτικού συμβούλου της «Πρωτοβουλίας», Στέλιου Λιακόπουλου, προκάλεσαν οι σημερινές δηλώσεις του δημάρχου Θεσσαλονίκης, Γιάννη Μπουτάρη (δείτε εδώ), σχετικά με την κριτική που έχει ασκήσει ο πρώτος στα πεπραγμένα της διοίκησης του δήμου.



Συγκεκριμένα, ο κ. Μπουτάρης, μιλώντας στο Ράδιο Θεσσαλονίκη, είπε πως ο κ. Λιακόπουλος αντιδρά επειδή δεν τον έχει κάνει αντιδήμαρχο. «Ο αντιδήμαρχος κάνει τη δουλειά του δημάρχου, ο Λιακόπουλος δεν μπορεί να το κάνει αυτό», τόνισε χαρακτηριστικά.

Σε ανακοίνωσή του ο κ. Λιακόπουλος κάνει λόγο για διολίσθηση του κ. Μπουτάρη «σε επίπεδο καμαρίλας», διαψεύδοντας παράλληλα πως διεκδίκησε θέση αντιδημάρχου.

«Τις απόψεις μου για τον τρόπο διοίκησης  με τους μόνιμους αυλικούς του και δη στο θέμα των διαγωνισμών τις εξέφρασα στην δημοτική ομάδα,στο δημοτικό συμβούλιο και με επιστολή μου στο γραφείο του. Γνώμονα των πράξεων και λόγων μου είναι η αξιοπρέπεια μου και ο σεβασμός στον εαυτό μου και στους πολίτες που με εξέλεξαν. Λυπάμαι ειλικρινά που ο Δήμαρχος μας θέλει σκυλάκια του με φίμωτρο και διακοσμητικές γλάστρες. Εγώ θα εξακουλουθώ να λέω ελεύθερα και κατα την κρίση μου τις απόψεις μου χωρίς αντιπολιτευτική διάθεση», τονίζει.

Πηγή:voria.gr

Οne Salonica

Disqus Shortname

Comments system